Popularny portal społecznościowy ogłosił, że rusza ze specjalną ofertą skierowaną do użytkowników, którzy nie mogą poradzić sobie z reklamą na tymże portalu. Oczywiście, nie za darmo.
"Start to Success" reklamowany jest, jako bezpłatny program skierowany do reklamodawców. Polega na przydzieleniu każdemu zainteresowanemu indywidualnego opiekuna z ramienia Facebooka, który będzie zajmował się optymalizacją reklamy na portalu. Obejmować ma to m.in. przygotowanie kompleksowych kampanii dla danego podmiotu.
Opiekun zajmie się także kreowaniem reklamy dostosowanych do konkretnych grup odbiorców oraz nadzorowaniem ich skuteczności. Co więcej, każdy przystępujący do programu reklamodawca otrzyma od Facebooka w przencie kupon na 40 euro do wydania w celu promocji.
Gdzie zatem tkwi haczyk? Otóż, by skorzystać z "darmowego" doradcy Facebooka, musimy wydać na reklamę przynajmniej 40 euro dziennie (sic!) przez 4 tygodnie (sic!). To daje sumę mniej więcej 4637 złotych. Ciężko nazwać to dobrą ofertą.
Źródło: Technologie.ngo.pl