11 kwietnia 2006 w siedzibie Fundacji Elbląg odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu szkoleń z zakresu marketingu, różnych form promocji oraz public relations, które poprowadził dr inż. Andrzej Osiński – dyrektor firmy FP Consulting.
Na spotkaniu prowadzący przedstawił różne definicje marketingu,
jego istotę, całą filozofię z nim związaną. Część spotkania została
poświęcona marketingowi społecznemu instytucji non-profit. Zostały
poruszone zagadnienia związane z systemem informacji
marketingowych, segmentacją rynku, pozycjonowaniem (plasowaniem),
marketingiem mix itp.
W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele zarządu, pracownicy,
stypendyści i wolontariusze Fundacji Elbląg. Kolejny termin
spotkania zostanie ustalony już po świętach Wielkanocnych.
Szkolenie odbyło się
w ramach projektu „Średniowieczny wieżowiec – elbląska młodzież na
rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego Elbląga”, finansowany ze
środków Unii Europejskiej w ramach Programu Phare 2003 „Organizacje
pozarządowe na rzecz zrównoważonego rozwoju”.
Źródło: wim.ngo.pl