Od marca warszawska agencja public relations Egzo Group wesprze w działaniach Fundację Dzieci Niczyje działającą na rzecz ochrony dzieci przed przemocą.
Od wielu lat Fundacja Dzieci Niczyje prężnie rozwijała się, wdrażając kolejne, ważne społecznie projekty i kampanie. Dla wsparcia komunikacyjnego działań Fundacji, zarząd od lutego poszukiwał agencji public relations.
- Agencja Egzo Group ujęła nas swoim profesjonalnym, poważnym, ale i ludzkim podejściem do współpracy z Fundacją. To zadecydowało o naszym wyborze – mówi Marta Skierkowska z Fundacji Dzieci Niczyje.
W ramach nawiązanej współpracy Egzo Group będzie odpowiedzialne za przygotowanie i udzielanie wsparcia we wdrażaniu strategii komunikacyjnej Fundacji oraz prowadzonych przez nią projektów. Pierwszą kampanią, którą wesprze agencja będzie druga edycja kampanii „Zły dotyk”, zaplanowanej na kwiecień-maj 2010r.
Z ramienia Egzo Group projekt poprowadzi Barbara Andrzejewska.
Fundacja Dzieci Niczyje jest organizacją non-profit istniejącą od 1991 roku. Celem Fundacji jest ochrona dzieci przed przemocą, pomoc dzieciom krzywdzonym oraz wspieranie ich rodziców oraz opiekunów.
Egzo Group to agencja public relations specjalizująca się w obsłudze spółek giełdowych oraz w komunikacji z rynkiem finansowym. Prowadzi także programy komunikacji korporacyjnej i produktowej dla swoich klientów.
Źródło: Egzo Group