Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji otrzymało nagrodę Brązowe Effie 2006 w kategorii kampanie non-profit za ogólnopolską Kampanię Parkingową „Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?” przygotowaną przez agencję Leo Burnett.
W tegorocznej edycji konkurs rozdano 41 statuetek w 12
kategoriach. Nagrodę główną konkursu reklamy Effie zdobyła kampania
reklamowa "Wolność słowa na Białorusi" przygotowana przez polski
oddział agencji Saatchi & Saatchi.
Statuetka EFFIE AWARDS. Ze względu na wysokie
kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs, należy
do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji
marketingowej na całym świecie.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie
konkursów marketingowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w
1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu.
Jest to jedyny konkurs, który nagradza efekty rynkowe kampanii
reklamowych, a nie wybitne pomysły kreatywne. Stowarzyszenie
Agencji Reklamowych w Polsce uzyskało w 1999 r. licencję na
prowadzenie przez SAR konkursu EFFIE w naszym kraju. Polska jest
obecnie jednym z 33 krajów na świecie, gdzie konkurs jest
organizowany.
Źródło: www.niepelnosprawni.info
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.