Ostatni wpis zakończyłem wnioskiem, że dziś każda organizacja – nieważne czy z sektora pozarządowego, czy z biznesu, czy z administracji publicznej musi być organizacją medialną. To znaczy, musi umieć dotrzeć z komunikatem o swojej misji o ofercie do odbiorcy, który boryka się z wielkim problemem: tonie w powodzi informacji, a ma tylko ograniczoną ilość czasu, by znaleźć interesujący go adres w Sieci.
Nie ma więc wyjścia, nie wystarczy mieć dobrą ofertę merytoryczną i wspaniałą historię. Dinozaury też były duże i rządziły światem. Ważne, by umieć o sobie ciekawie opowiedzieć. Na szczęście technika dziś pomaga niebywale, proste narzędzia pozwalają uzyskać bardzo dobry efekt. Jednym z ciekawszych dla mnie odkryć w ostatnich miesiącach jest aplikacja „Explain Everything” (jej wada, że dostępna jest tylko w wersji na iPada). Wpadłem na nią zbierając materiały o akademickich kursach on-line, tzw. MOOC.
Źródło: technologie.ngo.pl