Czy wiesz, że ponad 40 procent polskiego społeczeństwa nie zetknęło się z działaniami lub przekazami dotyczącymi aktywności stowarzyszeń i fundacji. A czy Twoja organizacja jest widoczna i rozpoznawalna? Dowiedz się, jak zapewnić skuteczną komunikację, nawet jeśli nie masz pieniędzy.
Jeśli chciałbyś poprawić widoczność swojej organizacji, budować szacunek dla działań, jakie prowadzisz i uzyskiwać wsparcie od otoczenia społecznego, musisz nauczyć się mówić o tym, co robisz. Pieniądze są ważne, ale nie są kluczowe. Ważna jest wiedza (w tym o Twoich odbiorcach i ich potrzebach), znajomość narzędzi i sposobów korzystania z nich. Nie wyważaj otwartych drzwi i skorzystaj z naszego poradnika „Mocni w promocji”.
Mocni w promocji
Małgorzata Borowska i Izabela Dembicka-Starska – autorki naszego poradnika z cyklu ABC III Sektora – wykorzystały wieloletnie doświadczenie z działalności w organizacjach pozarządowych i współpracy z organizacjami, aby przekazać Ci wiedzę i wskazówki niezbędne do budowania reputacji Twojej fundacji lub stowarzyszenia.
Dzięki lekturze poradnika „Mocni w promocji” dowiesz się m.in.:
- jakie korzyści daje regularnie prowadzona komunikacja,
- jak tworzyć przekazy promocyjne,
- jak stworzyć mapę kluczowych odbiorców,
- z jakich narzędzi promocyjnych korzystać i które najlepiej wybrać,
- jak współpracować z mediami oraz
- jak zaplanować promocję już na etapie tworzenia projektu i składania wniosku o dofinansowanie.
Z naszego poradnika dowiesz się również, gdzie szukać środków na działania komunikacyjne oraz jak sobie poradzić, kiedy pieniędzy nie mamy. Pomogliśmy tysiącom organizacji. Pomożemy i Tobie!
Kupując w sklep.ngo.pl, wspierasz działania statutowe Stowarzyszenia Klon/Jawor i portal ngo.pl. Dziękujemy!
Źródło: edu.ngo.pl