Tematy związane z ekonomią społeczną nie pojawiają się w polskich mediach zbyt często. Jednak w ostatnich tygodniach artykuły prasowe wręcz obfitują w informacje dot. społecznej przedsiębiorczości. Czy jest szansa na trwałą obecność?
Sposób pisania o ekonomii społecznej przechodzi wyraźną jakościową zmianę. Rzadziej można się już natknąć na artykuły w rodzaju „poznali się na szkoleniu POKL i postanowili zrobić coś razem”, czy też „dostali dotację, teraz czekają na zamówienia”. Przedsiębiorczość społeczna coraz częściej pokazywana jest jako stały element lokalnych polityk walki z wykluczeniem, co świadczy o wyraźnym wzroście wiedzy wśród samorządowców. Coraz częściej pokazuje się też przykłady dobrze funkcjonujących przedsiębiorstw, które sukces odnoszą dzięki wysokiej jakości usługom i coraz ciekawszych pomysłom.
Samorządy coraz bardziej świadome
Sukcesy, pomysły, innowacje
Źródło: Ekonomiaspoleczna.pl