Firma Direct Channel pomaga Stowarzyszeniu "mali bracia Ubogich" w powiększeniu grona darczyńców i wolontariuszy.
Odbiorcy, oprócz pisma z prośbą o wsparcie Stowarzyszenia, otrzymali w kopertach również podarunek - trójwymiarowy magnes na lodówkę. Wysyłka dotarła do ponad 25 tys. odbiorców w grupie wiekowej 40+.
Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich" opiekuje się osobami starszymi i samotnymi, cierpiącymi z powodu podeszłego wieku, choroby lub znajdującymi się trudnej sytuacji życiowej. W 2009 roku otoczyło opieką prawie 300 potrzebujących seniorów.
Direct Channel zajmuje się marketingiem bezpośrednim, oferując obsługę projektów z wykorzystaniem narzędzi direct marketingowych tj. mailing pocztowy, bluetooth marketing, SMS mailing, Premium SMS, e-mailing i wszystkie inne formy bezpośredniego dotarcia do klientów. Swoją ofertę kieruje przede wszystkim do organizacji pożytku publicznego (fundacji i stowarzyszeń) i działów marketingowych dużych firm, które mają potrzebę komunikowania się z szeroką rzeszą swoich klientów. Direct Channel opracowuje koncepcję, kreację i zajmuje się pełną koordynacją prac związanych z realizacją danego projektu.
Źródło: Direct Channel