Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
We wrześniu i październiku 2005 instytut Millward Brown SMG/KRC – na zlecenie wydawców ze Stowarzyszeni Gazet Lokalnych - przeprowadził badania czytelnictwa wśród ponad 6 tys. osób powyżej 15. roku życia. Wynika z nich, że co dziewiąty Polak przynajmniej raz w tygodniu sięga po tygodnik lokalny.
Przynajmniej raz w miesiącu
po jeden z lokalnych tygodników sięga 11,25
proc. Polaków, czyli ok. 3,4 mln osób. Tam, gdzie tygodniki się
ukazują - łącznie w 99 powiatach - czyta je 42,3 proc.
mieszkańców.
Badania są częścią –
prowadzonej od czerwca 2005 - akcji, która ma przekonać
reklamodawców do prasy lokalnej. Bierze w niej udział 65 lokalnych
tygodników o łącznym nakładzie ponad 420 tys. egzemplarzy. Tytuły
ukazywały się pod wspólną marką "Tygodnik Lokalny" (dodały do
winiet charakterystyczne logo "TL").
Więcej: „Czyta ich
prawie 3,5 mln osób”, THG, Gazeta Wyborcza, 18
listopada 2005 -
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,3020444.html
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.