Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich, Fundacja Kapucyńska, Fundacja One Day oraz Fundacja Rasowy Kundel – to organizacje, z którymi w ostatnim czasie działała marka Nice To Fit You, realizując wspólnie działania mające na celu pomoc potrzebującym. Dzisiaj, w Dzień Pomocy Potrzebującym, podsumowujemy te inicjatywy.
Posiłki dla seniorów
Jednym z regularnych działań marki jest dostarczanie seniorom z Warszawy pełnowartościowych posiłków. W tym zakresie NTFY współpracuje ze Stowarzyszeniem Mali Bracia Ubogich. Ponad trzydziestu podopiecznych otrzymuje codziennie pełne posiłki prosto pod drzwi ich domów. Jest to o tyle ważne, że wiele starszych osób ma problem z codziennymi zakupami czy gotowaniem. Dlatego dostarczane posiłki podnoszą komfort życia podopiecznym Stowarzyszenia.
Wigilia dla osób bezdomnych
W ostatnią Wigilię Nice To Fit You wspólnie z Fundacją Kapucyńską zorganizowała akcję „Bezgłodni w Wigilię”, w ramach której osobom bezdomnym przekazanych zostało 700 całodziennych zestawów składających się ze śniadania, obiadu i kolacji. Jedzenie rozdawane było 24 grudnia 2020 roku od rana do godzin popołudniowych.
Prezenty gwiazdkowe dla najmłodszych
W ramach Black Friday marka – zamiast wprowadzania wielkich rabatów – zachęcała swoich klientów do przekazywania funduszy na rzecz podopiecznych Fundacji One Day, a dokładnie na projekt „Gwiazdka One Day 2020”. W ramach akcji każde dziecko otrzymało bon o wartości 150 zł, dzięki któremu mogło sobie kupić wymarzony prezent. Zorganizowano też koncert online z udziałem znanych artystów.
Mural dla psów
Na początku tego roku marka NTFY zaangażowała się w akcję „Pies to przywilej”, organizowaną przez Fundację Rasowy Kundel, która opiekuje się porzuconymi czworonogami. Akcja miała zwrócić uwagę na to, jak powinniśmy traktować zwierzęta. Na Patelni przy stacji Metro Centrum pojawił się mural, na którym zaprezentowani zostali podopieczni Fundacji. Kreacja powstała właśnie we współpracy Fundacji z marką Nice To Fit You oraz Agencją Good Looking Studio.
– Działania społeczne są na stałe wpisane w naszą strategię. Staramy się nie ograniczać do pomocy związanej z dostarczaniem posiłków osobom potrzebującym, chociaż chętnie to robimy, lecz również szukać innych obszarów, gdzie moglibyśmy pomóc. Zawsze do współpracy wybieramy organizacje, które mają ogromne doświadczenie w swoich obszarach. Wtedy mamy pewność, że pomoc trafi do tych, którzy najbardziej jej potrzebują – komentuje Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.
Źródło: NTFY