Od piątku, 7 marca, wszystkie wydziały Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy przeprowadzą się do nowej siedziby w Al. Jerozolimskich 28. W najbliższych dniach, wtorek-czwartek, 4-6 marca, mogą wystąpić krótkotrwałe utrudnienia w obsłudze mieszkańców.
W związku z przenosinami do nowej lokalizacji, we wtorek 4 marca, nieczynny będzie sekretariat biura w dotychczasowej siedzibie przy pl. Starynkiewicza 7/9. W nowej lokalizacji sekretariat znajdować się będzie w pokoju nr 300 na III piętrze. Korespondencja przyjmowana będzie w kancelarii znajdującej się na parterze budynku.
Dodatkowo w środę i czwartek, 5 i 6 marca nieczynne będą stanowiska obsługi klienta w sprawach rejestracji pojazdów cudzoziemców oraz przedstawicielstw firm zagranicznych, które dotychczas znajdowały się przy pl. Starynkiewicza 7/9. Od piątku, 7 marca Urząd Miasta zaprasza zainteresowanych w Al. Jerozolimskie 28, na parter, do pok. 4.
Mieszkańcy w sprawach stowarzyszeń i fundacji od środy, 5 marca, przyjmowani będą w nowej siedzibie w Al. Jerozolimskich 28, na I piętrze, w pokojach 105 oraz 111.
Od piątku, 7 marca, wszystkie wydziały oraz dyrekcja Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy przyjmować będą w nowej siedzibie.