Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
W serwisie FaniMani.pl dostępne są bezpłatne materiały promocyjne dla organizacji, które można dowolnie wykorzystać dla pozyskania wspierających.
W serwisie FaniMani.pl dostępne są bezpłatne materiały promocyjne dla organizacji, które można dowolnie wykorzystać dla pozyskania wspierających. Serwis FaniMani.pl daje możliwość zbierania darowizn przy okazji zakupów w ponad 900 sklepach internetowych. Wśród zbierających w ten sposób organizacji znajdują się fundacje, stowarzyszenia, harcerze, klasy szkolne, drużyny sportowe i inne inicjatywy społeczne. Już 2958 organizacji zbiera z FaniMani.pl. Każda z nich otrzymuje dzięki temu średnio 2,5% wartości zakupów. FaniMani.pl to pierwszy i jedyny tego typu serwis w Polsce.
Materiały promocyjne dostępne na FaniMani.pl zachęcają do zakupów i wsparcia przy tej okazji wybranej przez siebie organizacji. Przypominają również o ważnych okazjach zakupowych, takich jak np. zbliżający się Dzień Dziecka. Co ważne, na FaniMani.pl można pobierać gotowe materiały promocyjne z logotypem organizacji. Wystarczy wybrać materiał i organizację, albo po prostu zalogować się na konto administratora organizacji i wejść na stronę z materiałami. Wśród materiałów dostępnych na FaniMani.pl znajdują się min. grafiki na Facebooka, cytaty, plakaty do wydrukowania oraz gotowe wzory maili zachęcających do wsparcia przy okazji zakupów. Można tam znaleźć również wysuwany, interaktywny baner na strony www, który po kliknięciu przekieruje na profil Waszej organizacji na FaniMani.pl.
Zobacz więcej na blogu FaniMani
Źródło: FaniMani
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.