Agencja marketingu międzynarodowego nawiązała współpracę z Fundacją Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. BerryFish Ltd. jako partner strategiczny odpowiada za planowanie i realizację strategii internetowej oraz wspomaga optymalizację strony www organizacji.
Głównym celem działań promocyjnych realizowanych przez Berry Fish jest zbudowanie za pośrednictwem Internetu pozycji marki Fundacji, jako czołowego eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości w Polsce.
Cel ten jest realizowany poprzez dotarcie do wszystkich osób poszukujących w Internecie treści związanych szeroko pojętą przedsiębiorczością. Są to zarówno osoby pragnące założyć swoją firmę, eksperci poszukujący fachowych publikacji, jak również osoby pragnące wspomóc Fundację w jej pracy: sponsorzy, partnerzy, wolontariusze i darczyńcy. Narzędzia analityczne i reklamowe Google są bardzo pomocne w planowaniu i realizacji strategii internetowej Fundacji.
„Nasza Firma uczestniczyła w poprzedniej edycji Tygodnia Przedsiębiorczości organizując darmowe szkolenia dla firm z zakresu marketingu międzynarodowego w Internecie. W tym roku zdecydowaliśmy się na zacieśnienie współpracy ze względu na unikalne kompetencje, jakie Fundacja ŚTP posiada w zakresie popularyzacji przedsiębiorczości. Przemawia do nas też formuła całorocznych działań Fundacji, doceniamy ogromne znaczenie społeczne kampanii takich jak „
Twarze Przedsiębiorczości”. Dzięki wspólnie sprecyzowanym celom, możliwe było dobranie odpowiednich narzędzi i stworzenie efektywnej strategii komunikacji internetowej. W efekcie Fundacja będzie mogła pogłębiać i budować długotrwałe relacje z partnerami, darczyńcami i beneficjantami swojej działalności, a także skutecznie planować dalszą działalność statutową” –
mówi Marcin Stojak, dyrektor Berry Fish Ltd.
Agencja na bieżąco analizuje wskaźniki KPI, takie jak rejestracje nowych partnerów, wolontariuszy, firm i instytucji chcących dołączyć do dynamicznie rozwijającej się inicjatywy. Jest to przydatne w codziennej pracy, której celem jest budowanie pozycji marki Fundacji. Berry Fish doradza także przy optymalizacji witryny www fundacji pod kątem konwersji, pozycjonuje kanał video YouTube oraz Google+.
„Strona internetowa, jej treść, kształt i funkcjonalność stanowi jedno z podstawowych narzędzi w realizacji celów organizacji. Naszym zadaniem jest ułatwienie dostępu do informacji związanych z przedsiębiorczością. A także sprawienie, aby osoby pragnące zaangażować się jako partnerzy i wolontariusze lub wesprzeć fundację mogły uczynić to w sposób prosty i intuicyjny” - mówi Marcin Stojak.
Dla Fundacji ŚTP współpraca z takimi partnerami, jak Berry Fish Ltd. jest szczególnie cenna. „Cieszymy się, że są w Polsce firmy, które gotowe są poświęcić dodatkowy czas i pracę, aby wspierać nas w rozwijaniu przedsiębiorczości w naszym kraju – nie tylko organizując wydarzenia w ramach corocznego Światowego Tygodnia, ale także pomagając w bieżącym funkcjonowaniu Fundacji.” – mówi Justyna Politańska, prezes Fundacji. „Zdajemy sobie sprawę z tego, że Internet daje w tej chwili niemal nieograniczone możliwości docierania do odbiorców naszych działań. A przecież to właśnie jest dla nas kluczowe: najlepszy nawet projekt czy kampania nie będą miały sensu, jeśli nie dowiedzą się o nich ci, z myślą o których je tworzyliśmy” – dodaje Politańska.