Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Beata Tyszkiewicz, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Groniec, Agnieszka Grochowska, Krzysztof Kolberger, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Tomasz Karolak i Zbigniew Zamachowski namawiają Polaków do przekazania 1% podatku dla organizacji pożytku publicznego.
Znanych polskich aktorów można zobaczyć i usłyszeć w telewizyjnych
i radiowych spotach promujących przekazywanie 1% podatku.
– Często sobie marzymy, że gdy wygramy 5 mln w lotto, to wtedy jakieś 800 tysięcy przekażemy na charytatywny cel. 1% umożliwia nam zrobienie czegoś dobrego bez czekania na cud – przekonuje Tomasz Karolak, jeden z uczestników telewizyjnego spotu.
Spoty przygotowało Krajowe Centrum Kompetencji we współpracy z największymi organizacjami pożytku publicznego oraz stacjami radiowymi i telewizyjnymi. O 1% usłyszą m.in. widzowie telewizji Polsat, TVN, Puls oraz telewizji publicznej.
Duże organizacje pożytku publicznego (m.in. Fundacja Polsat i Fundacja TVN „Nie jesteś sam”) zadeklarowały, że w lutym zawieszą emisję własnych reklam namawiających do przekazywania im 1% i podzielą się czasem antenowym z kampanią przygotowaną przez KCK.
Kampania potrwa do końca kwietnia.
Spoty można wysłuchać, obejrzeć i pobrać ze strony www.kck.pl
– Często sobie marzymy, że gdy wygramy 5 mln w lotto, to wtedy jakieś 800 tysięcy przekażemy na charytatywny cel. 1% umożliwia nam zrobienie czegoś dobrego bez czekania na cud – przekonuje Tomasz Karolak, jeden z uczestników telewizyjnego spotu.
Spoty przygotowało Krajowe Centrum Kompetencji we współpracy z największymi organizacjami pożytku publicznego oraz stacjami radiowymi i telewizyjnymi. O 1% usłyszą m.in. widzowie telewizji Polsat, TVN, Puls oraz telewizji publicznej.
Duże organizacje pożytku publicznego (m.in. Fundacja Polsat i Fundacja TVN „Nie jesteś sam”) zadeklarowały, że w lutym zawieszą emisję własnych reklam namawiających do przekazywania im 1% i podzielą się czasem antenowym z kampanią przygotowaną przez KCK.
Kampania potrwa do końca kwietnia.
Spoty można wysłuchać, obejrzeć i pobrać ze strony www.kck.pl
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.