8 lat małżeństwa bez kłótni – złoty olimpijczyk w kampanii #MojeGniazdo
Wojciech Nowicki, złoty medalista igrzysk w Tokio, to bohater pierwszego odcinka serii trzech wywiadów stworzonych na potrzeby kampanii Fundacji Nie Zmarnuj Swojego Życia. Materiał wideo z miotaczem to element projektu edukacyjnego, który trafi do 120 000 młodych ludzi, by pokazać im wartość rodziny i świadomego ojcostwa.
Kampania #MojeGniazdo ruszyła trzy tygodnie temu wraz z premierą teledysku hip-hopowego pt. “Gniazdo”. Klip odniósł ogromny sukces wśród młodych odbiorców – osiągnął dotychczas aż 85 000 wyświetleń w serwisie YouTube (Zobacz teledysk).
Projekt trafia do młodych ludzi, którzy wybory związane z małżeństwem i rodzicielstwem mają dopiero przed sobą. Mający dziś swoją premierę wywiad z naszym olimpijczykiem to pierwszy z trzech materiałów edukacyjnych, które ukażą się do końca roku. Oprócz tego, czekają nas jeszcze premiery dwóch teledysków powstałych na potrzeby kampanii..
Bohaterem pierwszego odcinka serii #MojeGniazdo został utytułowany miotacz – Wojciech Nowicki. W krótkim materiale opowiada jak z sukcesami łączy życie rodzinne, wychowanie córek i wyczynowy sport. W wywiadzie padają słowa, które mogą zdziwić wielu młodych odbiorców. Lekkoatleta przyznaje, że w jego ośmioletnim małżeństwie nie doszło dotychczas do kłótni. Młodzi odbiorcy dowiedzą się z wywiadu m.in. gdzie poznał swoją przyszłą żoną i jaka jest jego recepta na tak udany związek.
O kampanii
Kampania #MojeGniazdo powstała w ramach projektu „Też jestem mamą, też jestem tatą – edycja 2021”, który uzyskał dofinansowanie w ramach konkursu „Po Pierwsze Rodzina!” organizowanego przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej.Do końca roku, pozostałe materiały wideo trafią do 120 000 młodych osób w wieku 14-19 lat. Forma kampanii jest wyjątkowa, gdyż opiera się na autorskich teledyskach i utworach w najpopularniejszym obecnie gatunku muzycznym – hip-hopie.
Głównym pomysłodawcą kampanii jest raper Bęsiu. Pod tym pseudonimem kryje się prezes Fundacji Nie Zmarnuj Swojego Życia, który od 10 lat tworzy hip-hopowe utwory profilaktyczne. Prezes Łukasz Bęś i członek zarządu fundacji Jonatan Blank w ciągu ośmiu lat odwiedzili osobiście ponad 1100 szkół i placówek oświatowych w kraju i zagranicą. Prowadzący dotarli osobiście ze swoją muzyką i przekazem do 420 000 młodych ludzi oraz co najmniej 8500 nauczycieli i dyrektorów szkół. Swoje doświadczenie w pracy z młodzieżą i tworzeniem muzyki hip-hopowej zamienili w profesjonalną kampanię.
Strona Fundacji: www.niezmarnujswojegozycia.pl
Strona projektu: www.tezjestemtata.pl