10. Charytatywny Bal Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Hotelu Hilton w Warszawie
W poniedziałek, 21 stycznia 2013 roku w hotelu Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre odbędzie się 10. Charytatywny Bal Fundacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (FCSR). Po raz kolejny na dorocznym balu spotkają się prezesi, przedstawiciele międzynarodowych korporacji i celebryci, którzy czynnie pomagają najbardziej potrzebującym dzieciom w Polsce.
Całkowity dochód ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na rozwój dwóch programów prowadzonych przez Fundation for Corporate Social Resposibility: programu Hot-Meal-a-Day, który zapewnia posiłki 2 tysiącom niedożywionych uczniów w 10 szkołach podstawowych i gimnazjalnych w północno-zachodniej Polsce oraz programu edukacyjno-językowego, dzięki któremu dzieci uczą się języka angielskiego oraz biorą udział w wymianach kulturowych.
Obecność na 10. Charytatywnym Balu potwierdzili m.in.: Miss Polonia Marcelina Zawadzka, Edyta Herbuś, Otylia Jędrzejczak, Prezes Starbucks Drew O’Malley, Prezes KFC Olgierd Danielewicz, Prezes Polsko-Holenderskiej Izby Handlowej Elro van der Burg i wiele innych osobistości.
Warto jednak pamiętać, że to dzieci są głównymi bohaterami wieczoru. Spośród wszystkich, do których trafia pomoc FCSR, została wybrana grupa młodych wykonawców, która zaprezentuje specjalnie przygotowany występ muzyczno-taneczny. O oprawę muzyczną wieczoru zadba zespół 36.6, a o wyśmienite dania na stole, szef kuchni warszawskiego hotelu Hilton – Sven Thomsen.
Foundation for Corporate Social Responsibility zachęca firmy do działania zgodnie z zasadami odpowiedzialności społecznej, a także pomaga im w osiąganiu sukcesu komercyjnego przy poszanowaniu dla wartości etycznych, ludzi potrzebujących, potrzeb lokalnych społeczności oraz środowiska naturalnego. Członkowie Fundacji spełniają swoje zobowiązania względem społeczeństwa poprzez ekonomiczny, intelektualny i społeczny wkład w lokalną społeczność, w której prowadzą działalność.
Należy także zadeklarować propagowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu wśród udziałowców, kadry zarządzającej, administracji oraz pracowników, powołać zespół dedykowany do opracowania planu działań dla firmy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu, a także promować wizerunek i działalność FCSR.
Źródło: FCSR