Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Z badania sondażowego przeprowadzonego pod koniec 2014 roku wynika, że 58% polskiego społeczeństwa zetknęło się z działaniami NGO. Zaledwie 13% Polek i Polaków osobiście uczestniczyło w działaniach organizacji pozarządowych w ciągu roku. Więcej (19%) słyszało o nich od znajomych, sąsiadów lub rodziny, a 36% — z mediów. Z analizy przekazów medialnych wynika, że o działaniach podejmowanych przez organizacje stosunkowo szeroko informują media lokalne. Natomiast w mediach o większym zasięgu (przede wszystkim telewizji) najczęściej pojawiają się organizacje pomocowe, a do świadomości odbiorców trafia przede wszystkim przekaz związany z komunikowaniem ich potrzeb (zbiórki dla potrzebujących, kampania związana z odpisem 1% podatku).
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.