„Zeitgeist 2014” - podsumowanie bieżącego roku, które zmieni Wasze życie [WARCINASLADOWANIA]
Czas podsumowań trwa, otrzymaliśmy zatem podsumowanie od grupy Zeitgeist. Co prawda to nie ci sami ludzie, którzy odpowiedzialni są za dwa głośne filmy o tym samym tytule, ale to szczególne podsumowanie roku 2014 robi ogromne wrażenie!
Ciekawe, prawda? Huragan Katrina, spotkanie Jelcyna z Clintonem i Michael Jordan odbierający puchar NBA… Czy to aby na pewno 2014 rok? Do tego ślub księcia Williama z Kate Middleton, wybór papieża, śmierć Amy Winehouse… Coś nie pasuje, prawda?
„Właśnie doświadczasz, jak to jest być chorym na alzheimera”.
Tego podsumowania nie przygotowało Google, a fundacja Alzheimer Nederland. Wideo ma nam uświadomić, jak wygląda życie z jedną z najstraszniejszych chorób, jakie mogą dotknąć człowieka. Niby wiemy, że te wydarzenia nie pochodzą z mijającego roku, ale czy potrafimy umiejscowić je w czasie? Niekoniecznie.
Kampania społeczna cieszy się ogromną popularnością, film szybko stał się rozsyłanym viralem, a cel został zamierzony - społeczeństwo zwróciło uwagę na problem, jakim jest polegająca na zaniku pamięci choroba. Co ważniejsze, choroba nieuleczalna. To kolejna, po Ice Bucket Challenge, kampania sieciowa, której sukces przerósł najśmielsze oczekiwania. I tak to się robi!
—
Cykl „Warci Naśladowania” służy przekazywaniu najlepszych praktyk na polskim rynku. Będziemy ukazywać wybrane kampanie społeczne i charytatywne, pokazywać sylwetki osób przyczyniających się do szerokiego akcentowania problemów wykluczonych i potrzebujących pomocy. W tym celu tworzony specjalny hashtag #warcinasladowania, którym będziemy informować o działaniach w sieci, a w serwisie Technologie.ngo.pl prowadzony będzie cykl WARCINASLADOWANIA.
Źródło: Technologie.ngo.pl