Instagram uruchamia w Polsce zbiórki charytatywne za pośrednictwem Stories.
Ludzie od dawna wykorzystywali Instagram do nagłaśniania spraw, które są dla nich ważne. Od dziś, dzięki dedykowanej naklejce do zastosowania w ramach relacji na Instagramie możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w naklejkę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.
Nowe narzędzie opiera się na technologii, która z powodzeniem działa już na Facebooku w postaci zbiórek oraz przycisku „Przekaż datek”. Podobnie jak na Facebooku, serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – 100% darowizn trafia do organizacji.
Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Dziś oprócz Polski zostają udostępnione w 28 europejskich państwach.
Więcej informacji na temat nowego narzędzia wraz z instrukcją jego wykorzystania znajduje się tutaj.