„Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu”, przygotowywany przez tygodnik Gazeta Finansowa przy wsparciu partnerów m.in. Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, redakcji Super Biznes, portalu Kurier365.pl oraz RaportCSR.pl, wyróżnił dwie najciekawsze inicjatywy. W 18. edycji Raportu spośród blisko 28 różnych projektów społecznych wyróżniono: Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie za sprawnie przeprowadzoną akcję „Czytajmy etykiety” oraz Orange Polska i Fundację Orange za program „Pracownie Orange”.
Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu tygodnika Gazeta Finansowa publikowany jest co kwartał i w całości poświęcony jest obszarowi CSR. W każdej edycji wyróżniane są dwa projekty, prowadzone przez firmy i instytucje, które konsekwentnie realizują interesujące programy wsparcia ważnych społecznie obszarów. W publikacji zamieszczane są również artykuły ekspertów i liderów opinii publicznej, którzy radzą, jak poruszać się w obszarze działań CSR. Na tym polu ważne jest nie tylko samo zaangażowanie społeczne, ale przede wszystkim przemyślana i zgodna z misją firmy strategia CSR.
XVIII Edycja Raportu
- Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie wyróżniony w XVIII edycji Raportu Społeczna Odpowiedzialność w Biznesie za sprawnie przeprowadzoną akcję przy współudziale Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka
- Orange Polska i Fundacja Orange wyróżnione w XVIII edycji Raportu Społeczna Odpowiedzialność w Biznesie za program Pracownie Orange, ułatwiający małym społecznościom dostęp do informacji i nowych technologii.
Źródło: inf. nadesłana