Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Departament Pożytku Publicznego poinformował, że Komisja Oceny Ofert dokonała wyboru partnerów do wspólnej realizacji projektu systemowego dotyczącego wzmocnienia mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych.
Informujemy o możliwości złożenia odwołania od wyników oceny (formalnej i merytorycznej). Odwołania można składać w formie pisemnej (poczta tradycyjna lub fax lub skan pisma) w terminie 5 dni roboczych od ogłoszenia wyników naboru Partnerów tj. do dnia 23 maja 2013 r. do godz. 23.59 (decyduje data wpływu) na adres: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, fax: 22 693-46-60, e-mail: anna.panasiuk@mpips.gov.pl. Na kopercie, w tytule pisma lub maila, należy wpisać: "ODWOŁANIE. Projekt finansowy DPP".
W załączeniu znajdują się: szczegółowe zestawienie wyników naboru oraz protokół.
Z wybranymi Partnerami skontaktujemy się e-mailem.
Źródło: Departament Pożytku Publicznego
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.