Sieć drogerii Kontigo wraz ze swoim sklepem internetowym uruchamia w marcu akcję „Pomaganie Uskrzydla” na rzecz Domów Samotnej Matki prowadzonych przez Caritas w Polsce. Poza akcją CSR, Kontigo przygotowało specjalną promocję z okazji Dnia Kobiet oraz wizerunkowe wsparcie marek kosmetycznych tworzonych przez wyjątkowe kobiety.
Akcje „Pomaganie Uskrzydla” oraz “Siła Kobiet uskrzydla” będą trwały przez cały marzec, który jest jednoznacznie kojarzony z miesiącem kobiet. W tym celu Kontigo zaplanowało trzy aktywacje mające podkreślić siłę kobiecości oraz realnie wesprzeć te najbardziej potrzebujące pomocy.
Trzy filary dla Kobiet
Do końca marca będzie obowiązywała promocja do 40 proc. na polskie marki stworzone przez kobiety. Ponadto w marcu, już po raz trzeci, Kontigo będzie przybliżać w swoich kanałach komunikacji inspirujące historie twórczyń polskich marek kosmetycznych. Wśród nich znajdą się rozmowy z założycielkami takich firm jak GLOV, Affect, Orientana, Ava Laboratorium, D'Alchemy i Make Me Bio oraz marek autorskich Kontigo Biolove i Vegaya.
W celu pokazania kobiecej solidarności i siły wsparcia, sieć drogerii organizuje akcję przekazywania kosmetyków dla Domów Samotnej Matki, czyli miejsc prowadzonych przez Caritas w Polsce i dedykowanych samotnym matkom z dziećmi oraz kobietom w ciąży znajdującym się trudnej sytuacji życiowej.
– W ramach solidarności z kobietami w trudnych dla nich chwilach zdecydowaliśmy się na wsparcie Domów Samotnej Matki i organizację akcji „Pomaganie Uskrzydla”. Będzie ona trwała od 8 do 29 marca. W tym okresie nasze Klientki będą mogły kupić wybrane produkty z naszego asortymentu za symboliczną kwotę 6 zł, które potem zostaną przekazane potrzebującym kobietom, podopiecznym organizacji Caritas w Polsce. Dla osób, które zdecydują się wesprzeć akcję online oferujemy darmową dostawę na całość zamówienia – komentuje Ewelina Idzikowska, Młodszy Kierownik ds. Marketingu w Kontigo.
Więcej informacji na temat akcji „Pomaganie Uskrzydla” można znaleźć na stronie www.kontigo.com.pl.
Źródło: goo