Pasaże Tesco podsumowują wielki sukces Wspólnej Przestrzeni. W ramach programu w ciągu sześciu miesięcy zrealizowano blisko 70 eventów w dziesięciu polskich miastach. To kolejna akcja CSR organizowana przez centra handlowe prowadzone przez Tesco Polska, która potwierdza wizerunek Pasaży Tesco jako inicjatora spotkań na gruncie społecznym.
W opinii klientów Wspólna Przestrzeń to projekt, który w ciekawy i atrakcyjny sposób umożliwia zapoznanie się z działalnością stowarzyszeń. W ciągu tej edycji odwiedzający centra handlowe Tesco mieli okazję wziąć udział w wielu niesamowitych eventach. Do przeprowadzenia spotkań, warsztatów czy zabaw dla dzieci przygotowana jest specjalnie strefa, o której zaplecze dbają Pasaże Tesco.
Wspólna Przestrzeń cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród lokalnych NGOsów. Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA Poland zorganizowało w Gdyni punkt informacyjny poruszający bardzo istotny temat samobadania się. W Gdańsku Radni Miasta odpowiadali na ważne pytania mieszkańców. Natomiast w Pile eventom często przyświecała idea ekologii. Za akcją stoją godziny owocnych rozmów, spotkań, uśmiechów, pracy i nauki. Dzięki tej akcji nawiązano regularne relacje między trzema ważnymi grupami dla Pasaży Tesco – klientami, najemcami i organizacjami pozarządowymi.
Akcja była realizowana dwa razy w miesiącu w 10 polskich miastach – w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie, Pile, Gdańsku, Gdyni, Zielonej Górze, Jeleniej Górze i Szczawnie Zdroju.
Zainteresowane lokalne organizacje oraz najemcy Pasaży Tesco mają szansę wziąć udział w kolejnej edycji projektu, który rusza ponownie od września tego roku.