Pod wieloma względami ostatni finał WOŚP był wyjątkowy. Nowa telewizja, nowa formuła, ale ciągle ta sama Orkiestra pomagająca wszystkim, którzy tego potrzebują. W tym roku SerwerSMS.pl, wzorem lat ubiegłych, również wsparł Wielką Orkiestrę, jednakże w jeszcze bardziej poszerzonym zakresie - jako integrator SMS-ów typu Premium.
W tym roku współpraca pomiędzy WOŚP, a SerwerSMS.pl jeszcze bardziej się zacieśniła i rozszerzyła prócz udostępnienia narzędzia do masowej wysyłki o obsługę SMS-ów typu Premium. SMS-y Premium to wiadomości o podwyższonym koszcie, co oznacza, że osoba wysyłająca SMS-a na podany numer, świadomie decyduje się na większą opłatę za usługę. W tym roku tylko dzięki takim właśnie wiadomościom udało się zebrać aż 3 699 251,50 PLN! To ogromna suma!
SMS-y Premium sprawdzają się przede wszystkim w przypadku osób, które fizycznie nie są w stanie uczestniczyć w akcji – nie wsparłyby zatem Orkiestry, bo były np. w pracy czy na wyjeździe a jednocześnie bardzo chciały pomóc. To właśnie dla takich osób SMS-y Premium są doskonałym rozwiązaniem. Przez cały czas trwania Finału zainteresowani mogli na bieżąco śledzić kwotę środków zebranych za pomocą SMS-ów, wchodząc na stronę smsnawosp.serwersms.pl.
- edycja WOŚP obfitowała w wiele emocji i przyniosła kolejny rekord uzbieranej sumy, przeznaczonej na pomoc najstarszym i najmłodszym obywatelom. Dla SerwerSMS.pl było to również wyjątkowe wydarzenie, ponieważ współpraca pomiędzy Fundacją została rozszerzona. Włączona została dodatkowa funkcja pozwalająca na komunikację dwukierunkową pomiędzy Fundacją a Sztabami, a także pomiędzy Sztabami i Wolontariuszami. Wszyscy mogli sprawnie informować się o bieżącej sytuacji. Centrala WOŚP za pomocą jednego kliknięcia przekazywała wszystkim Sztabom wiadomości o zmianach, czy inne dodatkowe informacje, a te z kolei mogły na nie odpisywać. Co ważne, wszystkie pojedyncze odpowiedzi widoczne były na Platformie SerwerSMS.pl, co ułatwiało wgląd w każdą z nadesłanych. Identycznie komunikacja wyglądała pomiędzy Sztabami, a Wolontariuszami. Ci pierwsi wysyłali wiadomości organizacyjne, drudzy zaś mogli na nie odpisywać informując o zbiórkach, ewentualnych problemach itd.
Taka dwukierunkowa komunikacja poprawiła wszystkim komfort pracy, co także ułatwiło i przyspieszyło zbieranie danych o pozyskanych kwotach, a czego wynikiem były na bieżąco aktualizowanie i przekazywane mediom informacje na temat sumy zgromadzonych środków.
W tym roku Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała 15 stycznia na rzecz ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom.
Źródło: inf. nadesłana