Kampania Fundacji OSWOIĆ LOS nabiera rozpędu. Do działań promujących bajki psychoedukacyjne dołączają kolejni partnerzy. Fundacją opiekuje się agencja marketingu społecznego TELESCOPE.
Z końcem ubiegłego roku odbyła się premiera ilustrowanej książki z 12 bajkami psychoedukacyjnymi oraz towarzyszącej książce płyty CD wydanej przez Fundację Oswoić Los. Całość nosi nazwę „Tuż pod moim nosem”. Projekt ma na celu oswojenie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z tematem niepełnosprawności. Bajki psychoedukacyjne rozwijają w dzieciach postawę otwartości. Każda z nich porusza inny temat „inności”: zespół Downa, karłowatość, autyzm, otyłość, utratę słuchu i wzroku, mózgowe porażenie dziecięce, zespół Aspergera, jąkanie, rozszczep kręgosłupa, utratę kończyny.
Kolejną propozycją przygotowaną przez ekspertów Fundacji są szkolenia. Adresowane są do nauczycieli szkół podstawowych, nauczycieli specjalistów, szkół masowych i integracyjnych oraz najstarszych grup przedszkolnych.
– Naszym wspólnym założeniem jest, aby te Bajki poznało jak najwięcej dzieci i dorosłych. Zainteresowanie jest ogromne, do naszych działań promujących idee Bajek zapraszamy kolejnych Partnerów – dodaje Malina Wieczorek, Dyrektor agencji TELESCOPE, opiekującej się Fundacją Oswoić Los.
Źródło: Telescope