Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
W ramach partnerstwa na rzecz rozwoju, Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), wspólnie opracowało multimedialny materiał edukacyjny na temat Milenijnych Celów Rozwoju.
Materiał ten został stworzony w ramach projektu Cyberszkoły ONZ,
mającego na celu przybliżenie młodzieży problemów współczesnego
świata, m.in. biedy, dostępu do edukacji, zdrowia, równouprawnienia
i ochrony środowiska. Polska wersja językowa została opracowana
dzięki współpracy Departamentu Współpracy Rozwojowej MSZ i Programu
Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) w Polsce. Dodatkowo
materiał został wzbogacony o pomoce dydaktyczne Salezjańskiego
Wolontariatu Misyjnego „Młodzi Światu” i Fundacji Polska Akcja
Humanitarna.
Materiał edukacyjny „Włącz się w Milenijne Cele Rozwoju ONZ” został przygotowany z myślą o uczniach szkół gimnazjalnych. Zawiera informacje na temat światowych wyzwań, pomysły na „włączanie” się w realizację działań na rzecz walki z biedą i problemami jej towarzyszącymi. Na płycie znajdują się także filmy i artykuły dotyczące problemów ubóstwa na świecie. Elektroniczna wersja prezentacji jest dostępna na stronie internetowej http://www.un.org.pl/rozwoj/mdg/.
Materiał edukacyjny „Włącz się w Milenijne Cele Rozwoju ONZ” został przygotowany z myślą o uczniach szkół gimnazjalnych. Zawiera informacje na temat światowych wyzwań, pomysły na „włączanie” się w realizację działań na rzecz walki z biedą i problemami jej towarzyszącymi. Na płycie znajdują się także filmy i artykuły dotyczące problemów ubóstwa na świecie. Elektroniczna wersja prezentacji jest dostępna na stronie internetowej http://www.un.org.pl/rozwoj/mdg/.
Źródło: Biuletyn UNDP
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.