Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Publicystyka
"Wizerunek seniora w mediach – analiza reklam prasowych"
Paulina Gotfryd, Dyrektor Biura, Fundacja na rzecz Kobiet JA KOBIETA
Zapraszamy do lektury artykułu Agnieszki Łapacz „Wizerunek seniora w mediach – analiza reklam prasowych” przygotowanego specjalnie dla Fundacji na rzecz Kobiet JA KOBIETA, koordynatora platformy Forum 50+ Seniorzy XXI wieku!
Artykuł do pobrania w pliku poniżej.
Ten tekst został nadesłany do portalu. Redakcja ngo.pl nie jest jego autorem.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.