Ostatni tydzień wakacji był bardzo pracowity dla wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie projektów w ramach konkursu grantowego kampanii społecznej "Warto być za!", organizowanej przez Kompanię Piwowarską SA. Z końcem sierpnia upłynął termin nadsyłania wniosków.
Każdy z wniosków będzie oceniony przez Zespół
Ekspertów, a następnie przedłożony Radzie Programowej. Spośród
wszystkich nadesłanych wniosków Rada Programowa wybierze 20
wniosków. Finałowa dwudziestka zostanie poddana pod głosowanie
opinii publicznej.
Celem kampanii jest aktywizacja i wsparcie
organizacji pozarządowych w realizacji projektów adresowanych do
najbardziej potrzebujących. W ramach kampanii zostanie
zorganizowany konkurs, którego przedmiotem jest wyłonienie i
realizacja łącznie 10 najlepszych projektów w czterech kategoriach,
zgłoszonych przez organizacje pozarządowe, mających na celu
długofalowe wsparcie osób wykluczonych społecznie z powodu
ubóstwa.
Pośrednim zamierzeniem kampanii jest
wzmocnienie procesu kształtowania się społeczeństwa obywatelskiego
w Polsce poprzez aktywizowanie społeczności lokalnych.