Jeśli Wasza organizacja lub grupa nieformalna prowadzi projekt, o którym warto opowiedzieć uczestnikom VIII Ogólnopolskiego Forum Inicjatyw Pozarządowych, uważa, że warto podzielić się unikalną wiedzą, poddać jakiś problem pod dyskusję, zainicjować działanie – organizatorzy czekają na zgłoszenia tematów sesji do piątku 26 maja do końca dnia.
Aby zgłosić się należy kliknąć:
Głosowanie na tematy i ogólna rejestracja
W tym roku partycypacyjny charakter OFIP-u zostaje rozszerzony i na zarejestrowane tematy sesji będzie można oddać głos na stronie wydarzenia www.ofip.eu. Wtedy zostanie też otwarta ogólna rejestracja dla wszystkich chętnych. Dokładny harmonogram działań wygląda następująco:
Do 26 maja 2017: Zgłaszanie tematów przez organizacje
29 maja – 7 czerwca 2017: Otwarte głosowanie na tematy sesji
29 maja – 31 lipca 2017: Rejestracja uczestników VIII OFIP-u
Więcej informacji o wydarzeniu:
Projekt jest współfinansowany ze środków Fundacji im. S. Batorego, Funduszu Inicjatyw Obywatelskich oraz Programu „Wspieranie organizacji pozarządowych Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności”.
Źródło: VIII OFIP