VII edycja Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania” – już niedługo poznamy nagrodzonych
Za kilka dni dowiemy się, kto został laureatem VII edycji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach wyłoniła już Kapituła Konkursu. Oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się 28 lutego 2018 r., na uroczystej Gali.
Kapituła, pod przewodnictwem organizatorów Konkursu: Krajowej Izby Gospodarczej, Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” oraz Agencji Impressarium wyłoniła laureatów w sześciu kategoriach – programy stażowe, wolontariat, motywacja, edukacja, zdrowie oraz firma przyjazna niepełnosprawnym.
- Po raz pierwszy przyznawaliśmy wyróżnienia według nowej formuły. Poziom rywalizacji był bardzo wysoki. W kilku kategoriach o zwycięstwie decydowała minimalna liczba głosów. To doskonale obrazuje, że przedsiębiorcy, działający w Polsce, przywiązują coraz większą wagę do prowadzenia odpowiedzialnej polityki pracowniczej – powiedział Juliusz Bolek, Prezes Zarządu Impressarium, organizatora Konkursu.
W pracach jury, oprócz wymienionych wcześniej organizatorów, uczestniczyli przedstawiciele: Centrum im. Adama Smitha, Instytutu Biznesu, Instytutu Libertatis, Instytutu Staszica, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, Stowarzyszenia Integracja i Współpraca (organizator Forum Gospodarczego w Toruniu), Szkoły Głównej Handlowej, Warsaw Enterprise Institute, Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie oraz Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
Podjęto także decyzję o przyznaniu Nagród Dziennikarskich – dla dziennikarzy, którzy popularyzują pozytywne rozwiązania z zakresu polityki pracowniczej oraz Nagród Specjalnych dla pracodawców, którzy w szczególny sposób wyróżniają się w zakresie realizowanej polityki socjalnej.
Nagrody zostaną wręczone wszystkim zwycięzcom podczas uroczystej Gali. Poprzedzi ją debata, z udziałem ekspertów, poświęcona dobrym praktykom w rolnictwie, której partnerem jest firma Mokate S.A.
- Wybraliśmy taki temat debaty, gdyż chcemy pokazać, że branża rolnicza nie jest wcale białą plamą na mapie polskiej odpowiedzialnej przedsiębiorczości. Udowodnimy to, pokazując konkretne przykłady dobrych praktyk w tym sektorze – zaznaczył Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.
Podstawowym celem „Pracodawcy Godnego Zaufania” jest promowanie wśród pracodawców odpowiedzialnej, zgodnej z normami europejskimi polityki pracowniczej i polityki socjalnej.
Partnerem Konkursu jest Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci sklepów Biedronka.
Partnerami medialnymi wydarzenia są: „Gazeta Polska”, „Polska The Times”, „Super Biznes” – dodatek ekonomiczny „Super Expressu”, agencja informacyjna ISBnews, PulsHR.pl, RaportCSR.pl, Kurier365.pl i BiznesCiti.com.
Patroni honorowi: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwo Energii oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Sponsor strategiczny: Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
Dodatkowe informacje:
Piotr Wolniewicz
Biuro Promocji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”
tel. 607 102 993
Źródło: info. nadesłana