Wniosek o dotację przeszedł ocenę formalną, której dokonali pracownicy Urzędu m.st. Warszawy. Następnie jest oceniany przez komisję konkursową. Kto ją powołuje? W jakim trybie? Wyjaśnia to Marcin Wojdat, pełnomocnik Prezydenta ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Komentarz warszawa.ngo.pl
Lista członków komisji konkursowej jest dostępna publicznie i znajduje się na stronie Urzędu m.st. Warszawy. Komisje składają się z co najmniej dwóch przedstawicieli Prezydenta oraz co najmniej dwóch przedstawicieli organizacji wskazanych przez właściwe komisje dialogu społecznego (ogólnomiejskie lub dzielnicowe). Jeżeli komisja w przeciągu 14 dni nie wskaże swoich przedstawicieli, komisja konkursowa działa bez przedstawicieli organizacji. Przedstawiciele organizacji swoją pracę w komisji wykonują społecznie. Nie mogą mieć oni konfliktu interesów z organizacjami, które złożyły oferty na konkurs.
Źródło: inf. własna (ngo.pl)