TORFARM S.A., ogólnopolski dystrybutor farmaceutyczny, w dniach 7-8 listopada tego roku bierze udział w Targach Dobrych Praktyk, wydarzeniu zorganizowanym w ramach działającego w Polsce od pięciu lat Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Prowadzona od czterech lat przez TORFARM i
Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji społeczna kampania APTEKA BEZ
BARIER doskonale lokuje się w założonej przez Targi tematyce -
strategiach odpowiedzialnego biznesu.
Podczas dwudniowej imprezy toruńska firma
podzieli się swoimi doświadczeniami z zakresu tworzenia programów
CSR (tzw. Corporate Social Responsibility – biznesu
odpowiedzialnego społecznie) na przykładzie stworzonego i
prowadzonego programu APTEKA BEZ BARIER oraz organizowanego pod tą
samą nazwą konkursu, skierowanego do kadry zarządzającej polskich
aptek.
Prezentacja firmy pod hasłem: TORFARM jako
odpowiedzialny obywatel stanowi okazję zarówno do nagłośnienia
kampanii APTEKA BEZ BARIER w nowym środowisku, jak i do stworzenia
w świadomości odbiorców modelu firmy zaangażowanej społecznie.
Przypomnijmy, że jako pierwszy w branży,
toruński dystrybutor zwrócił uwagę na problemy natury
architektonicznej, z jakimi spotykają się w aptekach osoby
niepełnosprawne, starsze i matki z wózkami. Chcąc być postrzeganym
jako partner prezentujący rozwiązania biznesowe także z obszaru
inwestycji społecznych, TORFARM zachęca właścicieli aptek do
zniesienia barier architektonicznych w ich placówkach oraz
zapewnienia profesjonalnej opieki farmaceutycznej nad osobami
niepełnosprawnymi.
Program APTEKA BEZ BARIER został wybrany przez
Komitet Dobrych Praktyk jako jeden z 40 najciekawszych i
innowacyjnych rozwiązań biznesowych spośród wszystkich nadesłanych
na Targi zgłoszeń.