Ruszyła IXI kampania Caritas pod hasłem „Podziel serce – pomnóż miłość!". Tegoroczna akcja po raz pierwszy jest wspierana reklamami w systemie Google AdWords dzięki dofinansowaniu z Google Grants. Za działania promocyjne w Internecie odpowiada Timgu Ltd.
Od 19 lat akcja Caritas polega na rozprowadzaniu świec, z których dochód jest przeznaczony na całoroczne dożywianie tysięcy dzieci w szkołach i świetlicach, na pomoc edukacyjną oraz letni wypoczynek. Caritas wspiera też Afrykę - 10 groszy z każdej zakupionej świecy zasila fundusz pomocy dla tego kontynentu.
W tym roku Caritas zdecydował się pierwszy raz na wykorzystanie narzędzia jakim jest system reklam Google AdWords. Za działania Caritas w tym obszarze odpowiada międzynarodowa agencja marketingu internetowego, Timgu. Jako certyfikowany partner Google w programie Google Grants, agencja w przygotowała wniosek o grant, co umożliwiło organizacji zakwalifikowanie się do programu i dofinansowanie bezpłatnej emisji reklam. Timgu odpowiada również za planowanie i realizację kampanii.
„Kampanie AdWords prowadzone są w każdym z województw. Analizujemy takie dane jak lokalizacja, czas i źródło odwiedzin w kampanii AdWords, a także zachowanie klienta na witrynie, ruch pomiędzy podstronami i ścieżki aktywności.” – mówi Marcin Stojak, Country Manager w Timgu, odpowiedzialny za działania w Polsce.
Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, Timgu pomaga i wskazuje rozwiązania dotyczące funkcjonalności www kampanii, zastosowanych narzędzi promocyjnych i analitycznych.
Źródło: Timgu