Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Rzeszowski Klub Sportowy Głuchych RES-GEST w okresie od czerwca do października 2011 r. prowadzi kampanię informacyjno–promocyjną „Tato – wykorzystaj urlop ojcowski”, zachęcając niesłyszących ojców do świadomego uczestnictwa w opiece nad nowo narodzonym dzieckiem. Zadanie wykonywane jest za pośrednictwem serwisu internetowego www.glusitv.pl, gdzie informacje przekazywane są w 80% w formie wizualizowanej i tłumaczonej na język migowy.
Głównym celem projektu jest podniesienie poziomu wiedzy osób niesłyszących na terenie całej Polski w zakresie wykorzystania urlopu ojcowskiego.
Zadanie wykonywane jest za pośrednictwem serwisu internetowego www.glusitv.pl gdzie informacje przekazywane są w 80% w formie wizualizowanej i tłumaczonej na język migowy. Dla osób, które nie posiadają stałego dostępu do Internetu zostaną nagrane materiały filmowe na płyty DVD i będą rozsyłane do osób niesłyszących.
W ramach kampanii edukacyjnej omówimy miedzy innymi następujące zagadnienia:
- Ile dni wynosi urlop ojcowski?
- Kiedy złożyć wniosek o udzielenie urlopu ojcowskiego?
- Czy urlop ojcowski jest płatny?
- Czy na urlopie ojcowskim możesz czuć się bezpiecznie, że nie zostaniesz zwolniony?
Materiały w wersji tekstowej i filmowej dostępne są na stronie internetowej: http://www.glusitv.pl/pliki/urlop.htm.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.