Polska znalazła się wśród 41 krajów, w których Microsoft udostępnił Office 365 organizacjom trzeciego sektora. Możecie go mieć po preferencyjnej cenie.
"Office 365 for Nonprofits" można pozyskać dzięki inicjatywie wsparcia technologicznego fundacji TechSoup. Organizacje spełniające warunki mają szansę na korzystanie z narzędzi ponosząc tylko opłatę administracyjną. W ramach programu wiele organizacji otrzymało np. Windows 8 oraz Office 2013 tuż po ich premierze. Teraz przyszedł czas na Microsoft Office 365.
Co to jest Office 365?
"Office 365 for Nonprofits" oferuje organizacjom trzeciego sektora dostęp do usługi w chmurze. Microsoft dostosował ją do potrzeb organizacji i specyfiki ich pracy. Ich członkowie mogą m.in. współpracować ze sobą używając poczty e-mail i udostępnionych kalendarzy, współdzielić pliki oraz uczestniczyć w wideokonferencjach. Instalacja pakietu jest możliwa bez odinstalowywania poprzednich wersji. Usługa Office 365 zawiera rozszerzenie funkcji związanych z edycja dokumentów, analizą danych, komunikacją i organizacją pracy, znanych twoim pracownikom i wolontariuszom z wersji instalowanych na komputerach.
Jak zdobyć Office 365 po obniżonej cenie?
Aplikacja występuje w dwóch wersjach:
• Office 365 Small Business dla Organizacji Pozarządowych
• Office 365 Enterprise dla Organizacji Pozarządowych
Źródło: technologie.ngo.pl