Dobry fanpage na Facebooku to podstawa sukcesu. A przynajmniej jego połowa. Tylko jak stworzyć stronę, która będzie wyglądała dobrze, działała dobrze i oferowała mnóstwo interakcji dla użytkowników? Można zatrudnić agencję marketingową. Można również skorzystać z Shortstacka.
Z jego pomocą stworzymy takie elementy, jak różnorodne zakładki - z kontaktami i mapami, podstrony, newslettery, kanał RSS, konkursy, kupony, oferty, kanały social media, etc. Jeśli chcielibyśmy coś zmienić, możemy skorzystać z opcji edycji CSS. Co ciekawe, platforma obsługuje również fonty z polskimi znakami.
Jednak najciekawszym elementem Shortstacka są dostępne pakiety finansowe, w tym darmowy dla fanpage'y do 2000 fanów. Im większa liczba fanów, tym większe koszta obsługi, aż do 300 dolarów miesięcznie przy ponad milionie użytkowników. Dostępne są także rabaty przy wykupie usługi na cały rok z góry.
Jeśli chodzi oorganizacje pozarządowe o umiarkowanym zasięgu, darmowa opcja dostępna dla fanpage'a poniżej 2 tysięcy fanów powinna wystarczyć, przynajmniej początkowo. Im większy ruch wygeneruje strona, tym większe nakłady finansowe można uruchomić w celu jej utrzymania - ale to kwestia do rozmyślań, kiedy przekroczy się darmową barierę.
Źródło: Technologie.ngo.pl