Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych na Chłoniaki „Przebiśnieg” prezentuje nowe logo
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych na Chłoniaki „Przebiśnieg” to organizacja pacjentów, która już od ponad 10 lat wspiera chorych hematoonkologicznie i ich bliskich, edukuje, walczy o lepszy dostęp pacjentów do leczenia, prowadzi zbiórki krwi oraz poszukuje wiedzy i dzieli się nią z innymi.
„Zmiana wizerunku to jeden z elementów restrukturyzacji Stowarzyszenia, które w rok 2020 weszło z postanowieniami zmian, które z sukcesem realizuje. Zmiana logo oraz identyfikacji wizualnej stowarzyszenia była konieczna nie tylko ze względu na postęp technologiczny, ale głównie ze względu na potrzebę lepszego podkreślenia zakresu działalności Stowarzyszenia”, tłumaczy Maria Szuba, przewodnicząca zarządu Stowarzyszenia Przyjaciół Chorych na Chłoniaki „Przebiśnieg”.
Nowe logo pojawi się w komunikacji marketingowej od 19.08.2020 r. Będzie sukcesywnie wprowadzane na wszystkich elementach brandningowych własnych oraz u Partnerów.
„Nowe logo Stowarzyszenia „Przebiśnieg” zostało zbudowane z dwóch dominujących elementów: przebiśniegu i czerwonej apli. Charakteryzuje się prostotą wykonania i minimalistycznym stylem. Motyw przebiśniegu nawiązuje bezpośrednio do obecnego logo Stowarzyszenia, natomiast w połączeniu z czerwoną aplą optycznie powstaje symboliczny kształt kropli, niezauważalnej w poprzedniej komunikacji. W procesie rebrandingu logo nabrało lekkości, a także czytelności w odbiorze. Nieregularny kształt oraz ręcznie rysowane linie nadają logo ciepłego, bliskiego charakteru. Delikatna kolorystyka zastosowana w motywie przebiśniegu, kontrastuje z czerwienią apli, co pozytywnie wpływa na wyrazistość sygnetu. Całość dopełnia nowoczesny font o zaokrąglonych krawędziach, które nawiązują do linii znaku graficznego”, wyjaśnia Agencja about ad.
Przy okazji zmiany identyfikacji wizualnej, Stowarzyszenie podjęło decyzję o zmianie strony http://przebisnieg.org/, która jest obecnie bardziej czytelna i lepiej dostosowana do korzystania z niej na urządzeniach mobilnych.
Za zmianę identyfikacji wizualnej Stowarzyszenia odpowiada agencja about ad z Poznania https://www.aboutad.pl/. About ad – agencja reklamowa z ponad 10 letnim stażem. Ma na swoim koncie wiele nieszablonowych kreacji dla uznanych marek z różnych branż, skutecznie realizując wielokanałowe działania marketingowe online i offline. Chętnie angażuje się w projekty poruszające ważne społecznie problemy z dziedziny zdrowia, kultury czy ochrony środowiska.