Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
26 lutego 2003 w warszawskim biurze firmy BP Polska odbyło się kolejne spotkanie Klubu Odpowiedzialnego Biznesu, poświęcone tematowi 'Współpraca biznesu z organizacjami pozarządowymi - czy to się opłaca?'
Spotkanie nieprzypadkowo odbyło się w firmie BP Polska – Partnera Wiodącego Forum Odpowiedzialnego Biznesu, bowiem jest to jedna z firm, która posiada długofalowe programy współpracy z organizacjami pozarządowymi. Ze strony BP Polska opowiadali o nich Wolfgang Langhoff, Prezes BP Polska, Dorota Adamska, Public Relations Manager oraz Leszek Wieciech, Government Affairs Manager.
Dorota Adamska przedstawiła programy współpracy firmy BP Polska z organizacjami pozarządowymi w tym m.in.: "Autokreacja", "Pajacyk", "Czysty biznes", "Pola nadziei", "Last Night of the Proms".
Podczas spotkania odbył się panel dyskusyjny z przedstawicielami organizacji pozarządowych i firm PR. Piotr Czarnowski, Prezes FIRST Public Relations, przyznał, że system komunikacji: biznes – organizacje pozarządowe – media – opinia społeczna, w Polsce jeszcze nie funkcjonuje ale opinia publiczna zaczyna już dostrzegać potrzebę takiej komunikacji. Paweł Łukasiak, prezes zarządu Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, zwrócił uwagę na potrzebę dywersyfikacji źródeł finansowania organizacji pozarządowych, podkreślił także, że niezbędne jest zdefiniowanie wzajemnych oczekiwań biznesu i organizacji pozarządowych. Podsumowując wystąpienia, Prezes Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu Małgorzata Greszta, zwróciła uwagę, iż najbardziej korzystne dla obu stron jest długofalowe zaangażowanie firmy w projekty z organizacjami pozarządowymi. Wskazała ona także na potrzebę przeprowadzenia badań dotyczących oczekiwań społecznych w stosunku do firm, a także zdefiniowania oczekiwań biznesu i organizacji pozarządowych wobec siebie.
Szczegółowa relacja ze spotkania, w tym prezentacja prowadzonych przez BP projektów, na stronie Spotkanie Klubu Odpowiedzialnego Biznesu.
Dorota Adamska przedstawiła programy współpracy firmy BP Polska z organizacjami pozarządowymi w tym m.in.: "Autokreacja", "Pajacyk", "Czysty biznes", "Pola nadziei", "Last Night of the Proms".
Podczas spotkania odbył się panel dyskusyjny z przedstawicielami organizacji pozarządowych i firm PR. Piotr Czarnowski, Prezes FIRST Public Relations, przyznał, że system komunikacji: biznes – organizacje pozarządowe – media – opinia społeczna, w Polsce jeszcze nie funkcjonuje ale opinia publiczna zaczyna już dostrzegać potrzebę takiej komunikacji. Paweł Łukasiak, prezes zarządu Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, zwrócił uwagę na potrzebę dywersyfikacji źródeł finansowania organizacji pozarządowych, podkreślił także, że niezbędne jest zdefiniowanie wzajemnych oczekiwań biznesu i organizacji pozarządowych. Podsumowując wystąpienia, Prezes Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu Małgorzata Greszta, zwróciła uwagę, iż najbardziej korzystne dla obu stron jest długofalowe zaangażowanie firmy w projekty z organizacjami pozarządowymi. Wskazała ona także na potrzebę przeprowadzenia badań dotyczących oczekiwań społecznych w stosunku do firm, a także zdefiniowania oczekiwań biznesu i organizacji pozarządowych wobec siebie.
Szczegółowa relacja ze spotkania, w tym prezentacja prowadzonych przez BP projektów, na stronie Spotkanie Klubu Odpowiedzialnego Biznesu.
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.