SCWO: Materiały po webinarium portalu ngo.pl: Content marketing w działaniach NGO [film]
Czym jest marketing treści i jak warto wykorzystać go w organizacji pozarządowej? Jakie narzędzia pomogą w tworzeniu ciekawych, wartościowych dla użytkowników materiałów? Z solidną porcją wiedzy na ten temat można było zapoznać się na webinarium ngo.pl. Obejrzyj film z nagraniem, skorzystaj z materiałów.
27 kwietnia 2016 r. spotkaliśmy się z Anią Orzech, która opowiedziała o tym, czym jest content marketing (marketing treści) i jakie może mieć formy. Uczestnicy mogli też zapoznać się z ciekawymi przykładami wykorzystania content marketingu w polskich organizacjach pozarządowych.
Nagranie z webinarium
Obejrzyj nagranie. Czas trwania: 01:29 h.
00:00 – 1:53 – Dzisiaj porozmawiamy o… - wprowadzenie do tematu
1:54 – 13:56 – Czym jest content marketing – to sztuka rozumienia i zaspokojenia potrzeb klienta poprzez dostarczenie mu wartościowych treści; czy marketing treści jest dla każdej organizacji? cele organizacji a potrzeby użytkowników
13:57 – 29:15 – Formy content marketingu – całe bogactwo: blog, wykres, poradnik, ebook, infografiki, prezentacje, podcasty, kuratela treści itd.; dystrybucja treści; włącz użytkowników w tworzenie treści
29:16 – 1:14:56 Jak to robimy w #nonprofitPL – garść ciekawych przykładów, z jakich narzędzi można skorzystać przy tworzeniu wartościowych dla użytkowników treści
1:14:57 – 01:29:22 – Odpowiedzi na pytania uczestników i zakończenie
Prezentację omawianą na webinarium można też pobrać w pdfie poniżej, w plikach do pobrania.
Pobierz
Źródło: inf. własna (poradnik.ngo.pl)
Skorzystaj ze Stołecznego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych
(22) 828 91 23