Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Od pięciu lat Fundacja Pomocy Dzieciom Poszkodowanym w Wypadkach Komunikacyjnych Wróć z Jantara organizuje szkolenia terapeutyczne metodą Halliwick dla dorosłych, którzy pracują z niepełnosprawnymi.
Szkolenia dla rehabilitantów i terapeutów przeznaczone są dla osób
z województwa pomorskiego, które potrafią pływać i pracują z
niepełnosprawnymi. Metoda Halliwick jest metodą terapii wodnej i
nauki pływania dla osób, szczególnie z zaburzeniami
neurologicznymi, słuchu i wzroku oraz z zaburzeniami emocjonalnymi.
Koncepcja opiera się na przekonaniu, że zajęcia w wodzie wpływają
na rozwój fizyczny, społeczny, poznawczy i językowy.
Na zajęciach uczestnicy uczą się, jak przygotować dziecko do kontaktu z wodą, jak sprawić, by czuło się dobrze, poznają techniki, które nie tylko relaksują, ale także pobudzają do ruchu i ćwiczenia nowych umiejętności.
Oprócz kursów pływania fundacja organizuje także zajęcia z języka migowego, wakacje dla dzieci, a także kursy metody NDT-Bobath adresowane do lekarzy, fizjoterapeutów, logopedów.
Więcej: "Chore dzieci w wodzie są zrelaksowane i radosne", Rzeczpospolita, 26 września 2007,
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/dodatek4_070926/dodatek4_a_6.html
Na zajęciach uczestnicy uczą się, jak przygotować dziecko do kontaktu z wodą, jak sprawić, by czuło się dobrze, poznają techniki, które nie tylko relaksują, ale także pobudzają do ruchu i ćwiczenia nowych umiejętności.
Oprócz kursów pływania fundacja organizuje także zajęcia z języka migowego, wakacje dla dzieci, a także kursy metody NDT-Bobath adresowane do lekarzy, fizjoterapeutów, logopedów.
Więcej: "Chore dzieci w wodzie są zrelaksowane i radosne", Rzeczpospolita, 26 września 2007,
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/dodatek4_070926/dodatek4_a_6.html
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.