Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
23 czerwca 2006 Fundacja Komunikacji Społecznej rozpoczyna kampanię społeczną "Ile czasu byłeś tatą dzisiaj?".
Celem akcji jest nie tylko przypomnienie ojcom, jak ważny jest
kontakt z dzieckiem, ale także uświadomienie mężczyznom, ile
radości płynie z ojcostwa. Mówić będą o tym billboardy i spoty
reklamowe w radiu i telewizji.
Więcej: "Ile czasu byłeś dzisiaj tatą",
Rzeczpospolita, 23 czerwca 2006,
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060623/kraj/kraj_a_12.html
Przedruk, kopiowanie, skracanie, wykorzystanie tekstów (lub ich fragmentów) publikowanych w portalu www.ngo.pl w innych mediach lub w innych serwisach internetowych wymaga zgody Redakcji portalu.
Redakcja www.ngo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy.
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.