Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Radni z Bielan wsiedli na rowery i razem z cyklistami ze Stowarzyszenia Zielone Mazowsze i Warszawskiej Masy Krytycznej sprawdzali w terenie stan techniczny tras rowerowych.
W trakcie niemal dwugodzinnego przejazdu rowerzyści wskazali ponad
20 punktów, gdzie należy wprowadzić zmiany w organizacji ruchu
rowerowego.
Urzędnicy obejrzeli niefortunne przecinanie się ścieżek rowerowych z chodnikami dla pieszych (ul. Conrada, Kasprowicza), nieoznaczone betonowe słupy na drodze cyklistów (ul. Sokratesa) oraz fatalną nawierzchnię ścieżek (ul. Marymoncka). Było także komisyjne mierzenie wysokości krawężników, które mają mieć centymetr, a jest pięć.
Więcej: "Obrady na rowerach", Rzeczpospolita, 16 kwietnia 2007, http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_070416/warszawa_a_8.html
Urzędnicy obejrzeli niefortunne przecinanie się ścieżek rowerowych z chodnikami dla pieszych (ul. Conrada, Kasprowicza), nieoznaczone betonowe słupy na drodze cyklistów (ul. Sokratesa) oraz fatalną nawierzchnię ścieżek (ul. Marymoncka). Było także komisyjne mierzenie wysokości krawężników, które mają mieć centymetr, a jest pięć.
Więcej: "Obrady na rowerach", Rzeczpospolita, 16 kwietnia 2007, http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_070416/warszawa_a_8.html
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.