Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Członkowie organizacji Homo Homini od lipca w ramach akcji "Tajny klient" sprawdzają, czy sprzedawcy alkoholu legitymują młodzież. Odwiedzili niemal 3 tys. punktów. Do końca sierpnia w stolicy trwa kampania "Młoda Warszawa bez %"
Co szósty ekspedient sprzedaje alkohol niepełnoletnim. Najgorzej
jest w dzielnicach na obrzeżu stolicy - oto pierwsze wyniki badań
przeprowadzonych w ramach kampanii "Młoda Warszawa bez %".
Punkty, w których "nieletni" klienci z Homo Homini dostali alkohol bez sprawdzenia dowodu tożsamości, trafią na czarną listę, a ta trafi do policji, Straży Miejskiej i ratusza.
Więcej: "Młodzież bez problemu kupuje alkohol w sklepach", Rzeczpospolita, 24 sierpnia 2007,
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_070824/warszawa_a_10.html
Punkty, w których "nieletni" klienci z Homo Homini dostali alkohol bez sprawdzenia dowodu tożsamości, trafią na czarną listę, a ta trafi do policji, Straży Miejskiej i ratusza.
Więcej: "Młodzież bez problemu kupuje alkohol w sklepach", Rzeczpospolita, 24 sierpnia 2007,
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_070824/warszawa_a_10.html
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.