Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
W ciągu dziesięciu miesięcy działania specjalnego telefonu "Halo, Konsument" pomoc prawną pod numerem 0-800-800-008 otrzymało prawie 34 tys. osób. Mimo sukcesu, infolini grozi likwidacją, ponieważ kończą się pieniądze na jej działalność.
Zainteresowani mogą dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach 9
-17. Prawnicy specjalizujący się w prawie konsumenckim udzielają
porad prawnych, podpowiadają, jak napisać reklamację, wygrać sprawę
z nieuczciwym sprzedawcą.
Infolinię prowadzi Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Pod koniec października skończą się pieniądze z UE przyznane na działalność lini. Potrzeba ok. 55 tys. zł miesięcznie. Inaczej trzeba będzie wprowadzić drobną odpłatność za porady.
Więcej: "Przed reklamacją zadzwoń po poradę", Michał Kosiarski, Rzeczpospolita, 14 września 2007, http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070914/prawo/prawo_a_9.html
Infolinię prowadzi Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Pod koniec października skończą się pieniądze z UE przyznane na działalność lini. Potrzeba ok. 55 tys. zł miesięcznie. Inaczej trzeba będzie wprowadzić drobną odpłatność za porady.
Więcej: "Przed reklamacją zadzwoń po poradę", Michał Kosiarski, Rzeczpospolita, 14 września 2007, http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070914/prawo/prawo_a_9.html
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.