Przeglądarka Internet Explorer, której używasz, uniemożliwia skorzystanie z większości funkcji portalu ngo.pl.
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu ngo.pl, zmień przeglądarkę na inną (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera, Edge).
Liczba firm zainteresowanych CSR będzie rosła, jeśli tylko polscy klienci zaczną oczekiwać od przedsiębiorstw tego rodzaju działań - uważają specjaliści zajmujący się społeczną odpowiedzialnością biznesu, czyli CSR (od ang. corporate social responsibility).
CSR to u nas ciągle zjawisko nowe, choć coraz więcej jest
przedsiębiorstw, które inwestują w prospołeczne, proekologiczne czy
etyczne działania. Takie akcje to np. reklamowe kampanie społeczne,
działania polegające na przekazywaniu części przychodów na szczytne
cele albo np. produkowanie towarów przyjaznych środowisku.
Mamy w tej dziedzinie wiele do nadrobienia. W Polsce problem z tego typu działaniami wynikają m.in. ze złych tradycji, ale też z braku zrozumienia samego zjawiska. W wielu firmach menedżerowie wciąż traktują CSR jako rodzaj kosztu, a nie inwestycji, która może przynieść przedsiębiorstwu rzeczywistą korzyść.
Więcej: "Być społecznie odpowiedzialnym", Rzeczpospolita, 12 lutego 2007,
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070212/ekonomia/ekonomia_a_12.html
Mamy w tej dziedzinie wiele do nadrobienia. W Polsce problem z tego typu działaniami wynikają m.in. ze złych tradycji, ale też z braku zrozumienia samego zjawiska. W wielu firmach menedżerowie wciąż traktują CSR jako rodzaj kosztu, a nie inwestycji, która może przynieść przedsiębiorstwu rzeczywistą korzyść.
Więcej: "Być społecznie odpowiedzialnym", Rzeczpospolita, 12 lutego 2007,
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070212/ekonomia/ekonomia_a_12.html
Teksty opublikowane na portalu prezentują wyłącznie poglądy ich Autorów i Autorek i nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Podobnie opinie, komentarze wyrażane w publikowanych artykułach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.