Spółka przeznaczy 10 tys. zł na granty wspierające rozwój kobiecego biznesu.
Polki zarządzające własnymi firmami generują 16% PKB, wciąż jednak wiele kobiet rezygnuje z założenia działalności tłumacząc to m.in. strachem przed niepowodzeniem. Dlatego firma Nesperta, właściciel marki Semilac, postanowiła zorganizować warsztaty edukacyjne oraz przekazać 10 tys. złotych na wsparcie przedsiębiorczości Polek w ramach akcji ALL IN MY HANDS. Na rynku pojawiła się już seria charytatywnych lakierów do paznokci. Dochód ze sprzedaży nowych produktów przeznaczony zostanie na sfinansowanie grantów dla kobiet kształcących się w zakresie stylizacji paznokci w szkołach o profilu kosmetycznym.
– Brak równości na rynku pracy w Polsce to istotny problem. Kobiety wciąż częściej od mężczyzn dotknięte są długotrwałym bezrobociem, natrafiają też na trudności z uzyskaniem awansu. Dla wielu idealnym rozwiązaniem byłoby założenie własnej działalności. Potrzebne są jednak programy, które pomogą Polkom wykorzystać ich zmysł przedsiębiorczości i ułatwią rozwinięcie własnego biznesu W celu zapewnienia pomocy Polkom, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i rozważają założenie własnej działalności, Nesperta opracowała kampanię ALL IN MY HANDS – tłumaczy Bartosz Grochal, PR Manager z firmy Nesperta.
ALL IN MY HANDS, czyli sukces w kobiecych rękach
– Nie mamy wątpliwości, że Polki są bardzo przedsiębiorcze, wykazują duże zainteresowanie samozatrudnieniem, chcą wykorzystywać swoje przygotowanie zawodowe, ale też nabywać nowe kwalifikacje. W branży kosmetycznej dostrzegamy wiele tak ambitnych osób. Dlatego właśnie rozpoczęliśmy akcję ALL IN MY HANDS, którą kierujemy do przyszłych stylistek paznokci. Chcemy przekonać te młode kobiety, dopiero wchodzące na rynek pracy, że sukces jest w zasięgu ich ręki, a także zapewnić im wiedzę i wsparcie potrzebne na start. Łącznie przeznaczymy 10 tysięcy złotych na granty finansowe, które, mam nadzieję, pomogą studentkom np. w zakupieniu sprzętu niezbędnego w przyszłej pracy – dodał Grochal.
Kampania ALL IN MY HANDS to kontynuacja działań firmy Nesperta zmierzających do promocji solidarności i aktywności zawodowej Polek.
Źródło: inf. nadesłana