(PAP) Około 15 mln 879 tys. zł będzie kosztować kampania reklamowa, w której będą promowane fundusze europejskie. Kampania zaczęła się na początku września i potrwa do lutego 2011 r. Ma pokazać pozytywne zmiany, jakie zaszły w Polsce dzięki unijnym funduszom.
Jak powiedziała dziennikarzom na poniedziałkowej konferencji minister rozwoju regionalnego Elżbieta Bieńkowska pieniądze, które zostały przeznaczone na finansowanie kampanii, nie mogą być przeznaczone na żaden inny cel.
"Pieniądze europejskie podzielone są na paczki programowe, ale jest jeszcze osobna paczka, która się nazywa Pomoc Techniczna. Te pieniądze służą oliwieniu systemu, czyli to pieniądze, z których refunduje się część wynagrodzeń, wydaje się podręczniki itp. Tam jest jeszcze jedna działka, związana z promocją. (…) I nie możemy tych pieniędzy przesunąć na inne wydatki" - wyjaśniła minister.
Źródło: PAP (z portalu gazeta.pl)