Rola platform cyfrowych w obszarze D&I z perspektywy TikToka – Business Insight by Diversity Hub
Wychodząc naprzeciw organizacjom w porządkowaniu obszaru Diversity & Inclusion (D&I), Fundacja Diversity Hub rozpoczęła realizację cyklu „D&I Business Insight”, w którym na podstawie doświadczeń i danych, jakie posiadają firmy w obszarze D&I, chce dzielić się tą wiedzą. Pierwszy odcinek powstał we współpracy z TikTokiem i dotyczy on platform cyfrowych i ich wpływu na obszar D&I w organizacjach – „D&I and the impact of digital platforms”.
D&I Business Insight to cykl know-how realizowany przez Diversity Hub – wiodącą w Polsce organizację zajmującą się tematyką różnorodności i inkluzji w biznesie (D&I), we współpracy z organizacjami, które dzielą się swoimi doświadczeniami i ciekawymi case studies z obszaru D&I. Ta wiedza pozwala spojrzeć na obszar Diversity & Inclusion z szerszej perspektywy i wyciągnąć wnioski dla biznesu.
Właśnie ukazał się pierwszy odcinek serii pt. „D&I and the impact of digital platforms”, w którym Diversity Hub rozmawia z przedstawicielami i przedstawicielkami TikToka oraz twórcami tej platformy na temat roli platform mediowych w kreowaniu trendów w obszarze D&I oraz wykorzystywaniu tych platform do działań biznesowych.
Jaką rolę odgrywają platformy cyfrowe w dyskusji o różnorodności i inkluzji? Jakie podejście ma do tego biznes? Czy platformy cyfrowe mogą wspierać autentyczność, świadomość i wyrażanie siebie? Jakie możliwości daje nam TikTok? Tego dowiecie się z wideo: https://youtu.be/1tUkJs6wz0I.
#diversitymatters
Źródło: Fundacja Diversity Hub