Telewizja Polska zabrała ponad 2,3 mln złotych w akcji "Reklama dzieciom". To rekordowa suma spośród dotychczas przeprowadzonych trzynastu edycji akcji. Dochód przeznaczony jest na potrzeby dzieci.
TVP emituje w Wigilię, przed głównym wydaniem „Wiadomości”,
specjalny blok reklamowy, z którego dochód przeznaczony jest na
pomoc dzieciom. Firmy wykupujące reklamę w tym bloku płacą za nią
specjalną cenę.
Pieniądze zebrane podczas ubiegłorocznej akcji przkazano 76
fundacjom, organizacjom, placówkom i stowarzyszeniom oraz na
indywidualną pomoc dzieciom.
Tegoroczną akcję wsparły między innymi firmy: Telekomunikacja
Polska, Cadbury Wedel, Kraft Foods Polska SA (marka Jacobs), Nestle
Polska (marki Winiary, Nescafe Gold), Mlekovita, Avon Cosmetic
Polska, dr Oetker Polska, Ferrero Polska, Netia SA, Telemagazyn,
Toyota Motor Poland, Era Polska Telefonia Cyfrowa.
Źródło: Medialna Platforma Informacyjna