Radni pracujący w Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego w najbliższym czasie będą podejmować decyzje o ostatecznym kształcie formuły budżetu obywatelskiego w Łodzi. To najlepszy moment, aby zainteresować tematem mieszkańców.
Aktualnie radni tej komisji kończą precyzyjne ustalanie zasad, wedle których ma być przeprowadzony pierwszy proces budżetu obywatelskiego w Łodzi.
Fundacja Normalne Miasto - Fenomen w ramach prowadzonego monitoringu działań komisji Rady Miejskiej w Łodzi, finansowanego przez Fundację im. Stefana Batorego - rozpoczęła kampanię reklamową, któej celem jest zainteresowanie mieszkańców pracami tej konkretnej komisji Rady Miejskiej. 30-sekundowy spot jest wyświetlany w tramwajach i autobusach co siedem minut. Jak zapowiada Fundacja Fenomen, to dopiero pierwsza odsłona tej kampanii.
Pobierz
-
201302050937070638
841448_201302050937070638 ・38.72 kB
-
201302051804400413
841685_201302051804400413 ・38.72 kB
Źródło: informacja nadesłana